Tatarka Tatarka
192
BLOG

Nie żyje Wojciech Młynarski

Tatarka Tatarka Sztuka Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

"Anielski orszak niech twą duszę przyjmie,
Uniesie z ziemi ku wyżynom nieba,
A pieśń zbawionych niech ją zaprowadzi,
Aż przed oblicze Boga Najwyższego."

Niechaj Mu ziemia lekka będzie.  Moje kondolencje dla Rodziny


Absolutnie   Wojciech Młynarski 

Spokojnego nie znam dnia,

na czczo spalam pety dwa
i herbaty tak jak trza

nie posłodzę,
po asfalcie czy przez piach,

gładko czy po kocich łbach,
taki mi się trafił fach

- życie w drodze.

Uciekają rzędy drzew,

twarz mi chłodzi wiatru wiew,
świat uśmiecha się, psiakrew,

bałamutnie,
a ja biorę gaz pod but,

raz na objazd, raz na skrót,
byle dalej, byle w przód,

absolutnie, absolutnie!
Byle dalej, byle w przód,

absolutnie, absolutnie!.

No a gdyby kiedy kto

zadał mi pytanie to,
co mnie nocą razy sto

ze snu budzi,
gdybym miał powiedzieć wam,

dokąd goni, dokąd gnam,
ja odpowiedź jedną dam

-gnam do ludzi!

Raz na objazd, raz na skrót,

bo chodź się trafiają wśród
ludzi często nieźli trut- ,

nieźli trutnie,

choć mnie nieraz wkurzą fest, 

choć rozzłoszczą mnie do łez,
w sumie z ludźmi fajnie jest -

absolutnie, absolutnie.
W sumie z ludźmi fajnie jest,

absolutnie, absolutnie!

Więc gdy masz pan z życiem kram,

taką panu radę dam:
gnaj do ludzi, tylko tam

pańska meta.
Gnaj pan do nich jeszcze dziś

i poświęcaj każdą myśl,
czyś pan szofer, panie, czyś

pan poeta.

Raz na objazd, raz na skrót,

bo chodź się trafiają wśród
ludzi często nieźli trut- ,

nieźli trutnie,
choć cię nieraz wkurzą fest,

choć rozzłoszczą cię do łez,
w sumie z nimi fajnie jest,

absolutnie, absolutnie.
W sumie z ludźmi fajnie jest,

absolutnie, absolutnie!

Absolutnie!




Tatarka
O mnie Tatarka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura