Tatarka Tatarka
48
BLOG

Dziś pączek, nie piątek

Tatarka Tatarka Kultura Obserwuj notkę 6

DZIŚ PĄCZEK, NIE PIĄTEK

 

Apetycznie zerknij na pączka!

Smakowite usta on pożąda.

Lecz nieznośna zachęta oczu –

Misia Uszatka beczką miodu!

Aniele, pączku mój, od rana przy mnie stój!

 

Kalorie mkną ku obwodom.

Ja love pączek – biegnij z modą.

 

A tam dużo dzieci i pączek,

Jednak wiem, kto pączka ukradł.

Kłapouszek wsunął w brzuszek,

A zostawi jeden okruszek.

To był pączek z tysiąca i jednej nocy.

 

Kalorie mkną ku obwodom.

Ja love pączek – biegnij z modą.

 

Dolna strona zbyt podpieczona!

Środeczek – masa różana.

Pączek prawdy i pożądania,

Atomowy, wybuchowy,

Pączek pychy – nie zapełniaj takim kichy!

 

23.02.2017

 

Tatarka
O mnie Tatarka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura