Tatarka Tatarka
166
BLOG

Zaczepki

Tatarka Tatarka Rozmaitości Obserwuj notkę 9

ZAPISKI PRZED SNEM

Wieczór mroźny, ale jeszcze nie minusowa temperatura… może w okolicy zera. Stanęłam na balkonie by zobaczyć superksiężyc, który 68 lat temu był taki jak dziś. Ta superpełnia będzie dopiero w 2034 roku.

Spóźniłam się na wschód. Teraz księżyc jest w otoczce złoto–różowej, w towarzystwie białych, pierzastych chmurek pomykających znanym sobie traktem. Otoczka wokół księżyca jest niebotycznych rozmiarów w porównaniu do innych, które oglądałam dotąd.

A sam księżyc… – normalny lecz świeci jaśniej niż zwykle.

Dziś rocznica śmierci mojego ojca. Układając książki, po remoncie mieszkania, wciąż natrafiałam na zdjęcie ojca.

Ileż to już lat jak Ciebie nie ma Tato? A może jesteś, bo zadrżały liście kwiatka w doniczce – a nie powinny, wiatru nie ma, zamknięte okno. Może pomykasz obok i lekko liście trącasz?

A co dziś w polityce –  wiem i nie wiem.

Mam wyłączony telewizor na czas remontu. Odwykłam od jazgotu. Portale społecznościowe dostarczają mi odpowiednią porcje wiadomości.

Dziś nastąpiła ekshumacja śp. Prezydenta L. Kaczyńskiego i śp. Marii Kaczyńskiej. Krypta na Wawelu opustoszeje do 18 listopada br., bo wtedy nastąpi ponowny pochówek śp. Pary Prezydenckiej.

W Medycynie Sądowej w Krakowie biegli z całego świata przeprowadzą sekcję zwłok, bo nie dokonano w Polsce po przewiezieniu ciał z ze smoleńskich moczarów.

Biegli sprawdzą również obrażenia, jakie miały być bezpośrednią przyczyną śmierci 96 Osób Polskiej Elity Narodowej.

Czy śledztwo wykaże wybuch na pokładzie samolotu Tu-154 M?

A co biegli powiedzą na postrzał w tył głowy pracownika BOR-u?

Zdjęcie leżącej ofiary z postrzałem głowy /jak w Katyniu/ ze smoleńskich moczarów obiegło portale społecznościowe.

I co dalej …

A może poczekam na zachód księżyca, może zobaczę jego niebotyczne rozmiary…  Jutro zapewne będą w necie super zdjęcia, a nawet foto-montaże.

 

14. 11.2016r

 

Tatarka
O mnie Tatarka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości