Tatarka Tatarka
92
BLOG

16 października Karol Wojtyła został Papieżem

Tatarka Tatarka Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Bloger Rumcays przypomniał mi o dzisiejszej dacie.

16 ottobre 1978 Karol Wojtyla divenne Giovanni Paolo II.

 

xxx

Przechodziłam dziś przez plac kościelny, na którym stoi pomnik naszego Ojca Świętego.

Wydawał mi się potężny i wielki, gdy porównywałam wysokość pomnika z postacią przechodzącą obok. Był ponadludzki. 

Kiedyś w zadumie przystanęłam, i miałam wrażenie, że rusza wargami. Zamykałam oczy i otwierałam, bo może przywidzenie…   Uciekłam ze strachu.

W kilka dni potem, przyglądałam się bacznie, ale wargi były kamienne. Nic do mnie już nie mówiły. Nie poruszały się.

Na drugi dzień dowiedziałam się o czarnym marszu przed domem Kaczyńskiego.

Przechodząc obok pomnika Ojca Świętego, zawsze proszę Go o wstawiennictwo za Ojczyznę i żeby ochraniał Kaczyńskiego.

Swoimi prywatnymi intencjami nie zawracam głowy Ojcu ŚWIĘTEMU.

Może dlatego Jego kamienna twarz wciąż jest uśmiechnięta. Takie mam wrażenie.

Mam zdjęcie naszego Papieża, które stoi w  pokoju, w zasięgu mojego wzroku. Może kiedyś zdobędę się na odwagę i opiszę swoje rozmowy. I o tym, jak  ze zdjęcia patrzyło i patrzy na mnie jedno oko JP!!.

Jedno, a tak wielkie że strach pełzł po całym ciele i miałam dreszcze. Potem przywykłam. Modliłam się o wyleczenie z raka młodego chłopaka.

Umarł za dwa dni. Gdy zobaczyłam pulsujące błyski z oka Papieża a potem za dwa dni już nie wiedziałam, zrozumiałam,  że Wiesio umarł.

Od tamtej pory nie boję się, gdy spojrzy na mnie przenikliwym swym jednym okiem. Jest moim Przyjacielem.

 

Tatarka
O mnie Tatarka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo