Tatarka Tatarka
63
BLOG

O poniedziałku do poniedziałku

Tatarka Tatarka Rozmaitości Obserwuj notkę 0

CAŁOROCZNIE

 

W wieczerniku damskim pachnie miłością

Jaśminem i konwaliami

Wiosna się budzi choć jesień za płotem już sposobi

Kolory i zapachy lawendy i macierzanki

 

O mój rozmarynie rozwijaj się

O mój rozmarynie nie szukaj mnie

Gdzie strumyk płynie zwolna

O mój wróbelku zaćwierkaj też

 

W wieczerniku damskim srebrzy się księżyc

Zboża się kłoszą za kolana

Urodzajna jesień odjedzie w spichlerze

Zmrożone serce pośród śniegu czap

Czekać będzie znów na wiosnę

 

O mój rozmarynie rozwijaj się

O mój rozmarynie nie szukaj mnie

Gdzie strumyk płynie zwolna

O mój wróbelku zaćwierkaj też

 

 

 

Tatarka
O mnie Tatarka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości