Tatarka Tatarka
37
BLOG

Zaczepki cz.3

Tatarka Tatarka Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Fragmenty z "Zaczepek"wydanych za pomocą małej poligrafii WOK/1996 oraz nowe

MYŚLI LILIPUTKI

x

Na ślubnej sukni koronkowe obłoki – wniebowzięci.

x

Miłość z kolorami jesieni wpadła bez zapowiedzi.

x

Naga w koli z brylantem – nie jest naga.

x

Rozczarowania napływają do oczu.

x

Myśli o tym panu – uwierają ją jak rąbek poduszki.

x

Smuteczki muszą być, bo nie zaśmieje się twoja twarz.

x

Co robią moje myśli, gdy ja śpię?

x

Na starość robię selekcję wśród znajomych a czas wśród nas.

x

Czasem słowa są niczym broń rakietowa, a czasem milczeniem skazańca.

x

Zdolny uczeń ocenia książkę bez czytania a czy treściwie.

x

Zanurz się w bibliotekach i kontempluj coś wyjątkowego.

X

Biblioteki gromadzą w foliałach mądrość a czytelnik uznaje za swą własność.

x

Słowa bezpiecznie wylegują się w foliałach w bibliotece.

x

Czy wiek XXI – to stulecie hamburgerów i komórkowców?

x

Muzyka rockowa źródłem niezadowolenia oraz protestem na szarość życia /mowa o czasie Stanu Wojennego

x

Dobry wiersz jest niczym napęd paliwa w aucie, a czasem jest kruchym ciastkiem z powidłami.

x

Umysł – epicentrum, a świat ma wilcze kły.

x

Nie da się uporządkować myśli jak ubranie w szafie.

X

Przewracała kartkę w dłoni, minął dzień. 

x

Nie tracić czasu – zyskasz coś.

x

Twoja kanapka pozwoliła mi przetrwać głód.

 

Z podsłuchu

x

Ach ten mecz! Czy nasi tak dobrzy, czy przeciwnicy beznadziejni?

 

 

Tatarka
O mnie Tatarka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości