Tatarka Tatarka
86
BLOG

POLONIO!

Tatarka Tatarka Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Wiwat POLONIA!
Wiwat wszystkie stany!
Rodacy!
Do pracy do pracy! po laur zwycięstwa – to przeczytam w sieci

A to zapisałam, gdy wpadłam do domu na obiad. Pracowałam w komisji wyborczej od godziny 5.55  10.05. br. do   godz. 1.30 11.05  z 2 godz. przerwą na obiad, podczas której zapisałam poniższy tekst a skasowany przez Adminów.

Czy to była agitka?

xxxxx

Zasłyszane

- Zagłosowałem! Teraz idę omodlić by wygrał Komorowski – powiedział wyborca na schodach przed lokalem wyborczym

-  Panie Boże, trudne masz zadanie, bo ja idę pomodlić się, żeby wygrał Duda – oznajmił drugi wyborca.

A w komentarzu ode mnie było tak:

Za chwilę wyplączę się i znikam z sieci… ja też idę modlić się

Tatarka
O mnie Tatarka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo