Aneta T.
Aneta T.
Tatarka Tatarka
191
BLOG

AFORYZMY

Tatarka Tatarka Kultura Obserwuj notkę 9

 

xxx
Robiąc porządki w swoich zapiskach i komentarzach wyłowiłam moje nietuzinkowe powiedzonka.
 
 
Aforyzmy
 
1.
X
Muzyka rockowa źródłem niezadowolenia i protestu na szarość życia.
 
X
 
Czasem słowa są jak broń rakietowa
Lub krzyk skazańca.
 
X
Rozczarowania napływają mi do oczu.
 
X
Co robią moje myśli, gdy ja śpię?
 
X
Myśli o tym panu – uwierają mnie jak rąbek poduszki.
 
 X
Zdolny uczeń - ocenia książkę bez czytania lecz czy krócej, lepiej i treściwie.
 
2.
X
O expose – nadał kierunek i myśli, że jakoś to pójdzie.
 
X
Kto mówi o pieniądzach zdradza swoje żądze.
 
X
 
Poglądy polityków z PO - do wykasowania w podskokach.
 
Lecz  nie jest rytuał godowy i nastraszanie przeciwnika,
Dlatego buczymy, buczymy, buczymy.
 
I nie jest to pozowanie do walki
Lecz widać realne zagrożenie.
 
Dlatego walczmy o miejsce w sieci i na ulicy,
Bo nienormalnością jest pazerność władzy z PO.
 
X
 
Nie jesteśmy rasistami tylko rząd z PO nie umie z nami żyć!
 
X
Transparenty mas – to puste konta, dziura w kieszeni i 67 do emerytury!
 
3.
X
Leżę na łące świerszczy, cykad i chrabąszczy. W uszach mi tętni życie.
 
Wrzesień –  brązowi łąki
I zasieki tkają pająki.
Życie schwytało mnie w badyl kwiatu.
 
X
Zanurzyć się w bibliotekach i kontemplować coś wyjątkowego.
 
X
Chwasty rosną w każdej glebie.
 
X
Nie chcę wydać książki, której nikt nie przeczyta – to tak jakby wygłosić monolog do pustej widowni.
 
X

Dobry wiersz jest jak paliwo w aucie, a czasem jest jak smakowite kruche ciasto ze śliwkami.

 

 

 

 

Tatarka
O mnie Tatarka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura